onsdag den 13. oktober 2010

Oktober = snobrød

3 indlæg på én dag, det skyldes ene og alene, at jeg er syg. Jeg er noget så patetisk lænket til min sofa, foran min computerskærm. Føler jeg har været syg i evigheder, og håber på snart at kunne komme ud og deltage i verden, komme på arbejde og se oktober solen igen.
Jeg har bare influenza, men det er slemt nok.
Men altså, det er jo så derfor, jeg har al den hersens tid, til at få udkanaliseret nogle af alle de indlæg der har ligget og luret lige under overfladen, i overhængende fare for at gå hen og bliver fortrængt, glemt eller irellevante. 
Underliggende fotocollage blev til, inden jeg gik helt i gulvet, i weekenden, på besøg hos mor og far på landet. Uhhh... det var herligt. Lolland viste sig fra sin bedste side. Vejret var klart, roen var slående (ro = udeblivelsen af larm) ej at forveksle med roer, der ved denne årstid, indhylder Nakskov i en sødlig, kålagtig, kogt dunst, som vi, der er dernedefra, ubehagen til trods, har lært at tage med, og som alligevel bringer en positiv stemning med sig. 
Jeg nød det i hvertifald i fulde drag, og hvad er en oktober, uden snobrød.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar