søndag den 1. maj 2011

klap mig selv på skulderen

det er gået op for mig, at jeg glemmer at blogge kreativt...
ihvertfald det kreative jeg selv går og bakser sammen
og jeg skal derfor skynde mig, på opfordring, at fremhæve
mine egne kreationer, som faktisk ER blevet vist her på bloggen
men som jeg simpelthen ikke har nævnt.

i indlægget en kort, en lang, viser jeg således billeder
af familiens dåbskjole, som jeg har syet selv

Jeg har designet, og syet kjolen ud fra stoffet, som er genbrug
og lavet af min egen og min søsters konfirmationskjoler
Jeg syede den i anledning af Klara's barnedåb
siden er Eva, og nu også Emmyli døbt i den

Ligeledes har jeg designet og syet nederdelen
som jeg selv er iført i samme indlæg
stoffet er ikke genbrug af gamle viskestykker
men af møbelstof fra ikea

nederdelen opstod en eftermiddag, fordi jeg manglede et kostume
til en julefrokost med sort-hvid tema

afslutter  nu ugen, weekenden og søndagen af
i hyggeligt selskab med en gedin krimi på lydbog
'Genesis' af Karin Slaughter

samt en fortryllende skål Jelly Beans
eller som jeg foretrækker at kalde dem
Bertie Bott's Every Flavour Beans

Ingen kommentarer:

Send en kommentar