mandag den 4. april 2011

træthed med træt på

... og det er ikke den der slags træt hvor man bare skal sove

Jeg er vist træt i min hjerne
det er ikke sådan en hjernetræthed på grund af at jeg har skullet yde noget uoverkommeligt
eller har skullet udtænke det utænkelige

Jeg er ikke træt fordi mine forventninger til mig selv og
andres forventninger til mig eksponentielt er steget stødt den seneste tid

-jeg er træt fordi mine forventninger til andre, ikke stemmer overens
med den indsats jeg møder

Ikke desto mindre, så syntes jeg mit arbejde er fantastisk
specielt for tiden

jeg trives med de øgede forventninger til min indsats
jeg trives med det øgede ansvar
jeg trives med struktur og konkrete arbejdsindsatser

jeg lærer af ansvaret og mine hårdt tjente erfaringer
jeg lærer omend endnu mere af modgangen og udfordringen
i de forhindringer jeg skal krydse på min vej

alligevel er jeg træt med træt på

kuren er en stærk kop the, 10 stearinlys 
bloguddeling af frustrationerne
alt imens jeg lytter til play-listen fra mit bryllup

autoterapi

det lyder sådan her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar