søndag den 20. november 2011

Kæmper kampen

.. og i mellemtiden, er der stort set ingen tid (hjerneaktivitet) til bloggen. Jeg får ikke engang læst de blogs jeg plejer.... overskrifterne skal have bærende underholdningsværdi, førend jeg tør begive mig udi at åbne links, i fare for at min tankevirksomhed brænder sammen.
Der sker i virkeligheden ingenting ekstraordinært der kan spores at afstedkomme denne tilstand, udover den simple faktor, at det er november.
Jeg befinder mig i en konstant vortex af: før-jul, inden-vinter, efter-lønningsdag, manden-kvitter-smøger-humørsvingninger.
Jeg GLÆDER mig til jul... VI skal nemlig huse juleaften, og alt hvad dertil hører af forberedelser og julestemning. Jeg ELSKER at købe gaver til dem jeg elsker; Jeg NYDER at pynte op og have skåle i alle afskygninger, fyldt op med juleknas, nødder, appelsiner, kager, mandler, dadler, figner... you name it!

Sidste år stod december i flytningens tegn -- lige omlidt har vi boet her i et år--, så der bestod hyggen af takeaway på flyttekasser og malingspande. Juleanden blev indtaget i den toværelses på vesterbro, med malingpletter på bukserne og julesange i telefonrøret.

I år skal der ikke spares på noget!!!
billedet er lånt hos hende HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar