mandag den 5. juli 2010

Fødselsdag



mmm... dejligt at få lov til at lave fødselsdagsønskeliste:) jeg må forsikre jer om, at jeg kun gør det, fordi jeg er blevet det påbudt:D
Jeg ønsker mig en ringeklokke til min cykel, der er nemlig ikke nogen nu.

En aluminiums drikkeflaske, man kan få mange fine slags, har ikke set nogle med ugler endnu, men man har jo lov at drømme
Eksempel, link: http://www.trolde-eventyr.dk/dk_flasker.asp
En hævekurv, praktisk og næsten uundværlig
Eksempel, link: www.kunstogkokkentoj.dk/items.php?vgid=508

En madlavnings pincet, forstår ikke hvordan jeg er overlevet uden...

Ugleknager, til det fuldendte hjem
Eksempel, link: www.nordhjem.dk/pi/Knage_Ugle_Oliven_7697_.aspx

Loppemarkeds vinkarafler, i massevis af former

Arabiske theglas, i alle farver
Link: http://www.aura4laura.dk/Vare897.aspx

Melamin serveringsskeer, gerne flere
Eksempel, link: www.frokenolsen.dk/product/melamin-ske-mmotiv-rice-277/
Melamin lotus blomst skåle, er de ikke søde?
Link: www.nordhjem.dk/pi/Skål_Lotus_blomst_Melamin_7319_.aspx
Og den bestemt uundværlige taske

Link: http://madamechic.dk/shop/friis-og-company-1487p.html
Er det ikke herligt med alle de ting til at forskønne mit liv med?
Hvis der var nogen der skulle have glemt det, så fylder jeg ganske vist 14, og har ikke en niece på 2 år, og en nievø på 15 cm, eller et forestående bryllup. Så hvis der var nogen der troede at jeg blev noget i nærheden af 27, og burde levere en mere beskeden ønskeliste, så er det hermed afkræftet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar