onsdag den 26. maj 2010

Wåp wåp wåp wåp

SIKKE EN DEJLIG DAG DET ER I DAG

Vejret har bare været absolut herligt i dag, kæresten stod op og lavede kaffe til mig inden jeg skulle møde på arbejde kl. 8 - Ikke så ofte man har fornøjelsen af at se ind i hans smilende øjne så tidligt en onsdag
Børnene var mange, men søde, kollegaerne glade, og så havde jeg endda tidligt fri
Har nydt solen på frederiksberg sammen med manden hele eftermiddagen, og sidder nu i stuen og indånder en liflig duft af hans kokkereren fra køkkenet
Glædelig onsdag allesammen:)

Det nye header billede er forresten mit aller ynglingste billede i hele verden
Min skønne niece Klara,
i min skønne vindueskarm,
i mit skønne soveværelse,
i min skønne vesterbrolejlighed - rent barndommensgade!

Glæder mig til bryllup om 3 uger... tror jeg må have fat i symaskinen og kreere en lille kjole sag til begivenheden

Er i øvrigt i fuld sving med at omdele bryllupsinvitationer til de respektive forbipasserende venner og familie -herligt
Og så lige det med bryllupsønskeliste
Og det også snart min fødselsdag:P 

Endnu engang herlig resterende Maj til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar