fredag den 20. august 2010

blogger drømme

Jeg vil også have læsere til min blog, og jeg vil også lave fine og seriøse blogs.
Min blogrul indeholder efterhånden rigtig mange beundringsværdige blogs, som jeg får mega meget inspiration og input fra hver dag.
Det ville da være fantastisk hvis man kunne give lidt igen.
Jeg kan godt se at det nok kræver en del mere frekvent og kreativ blogning fra min side, og så det der den onde cirkel kommer ind, for det mener jeg jo bestemt jeg ville gøre, hvis jeg vidste der var nogle prospekte læsere derude. 
Måske kunne jeg lave en lille bryllupsføljeton...
jeg tager til lolland i dag, ned til forældrene, for at få de sidste aftaler og detaljer på plads, så jeg kan komme i gang med sidst etappe af bryllupsplanlægningen.
Det må helt sikkert føre nogle billeder med sig af lokation og inspiration.
Jeg er i fuld gang med at kreere servietringe foreksempel, det vil jeg uploade et billede af faktisk.
kommer tid kommer råd.
Så må jeg blogge løs, om ikke for andre, så for mig selv.
En virtuel portfolio.
Man har vel lov at drømme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar