onsdag den 16. marts 2011

1års fødselsdag

I søndags var det Evas fødselsdag
Min søde venindes, smukke datter fyldte 1 år
Vi skal fejre hende i morgen aften

Havde egentlig købt en fin gave, syntes jeg selv
og det syntes jeg sådan set stadigvæk...
den er faktisk så fin, at jeg har købt den i 3 størrelser

Ét par til baby Emmyli
str. 19
ét par til lille Eva
str. 21
ét par til skønne Klara i str. 26

kan man ikke bare lige se de skønneste tøser
indtage foråret i sådan en mondering?


Pludselig i søndags, får jeg så det tossede indfald, at hun da også lige må have en hjemmekreation af sin tante ugle

Musen dikterede en lille vest
lige præsis sådan en vest
 som enhver underskøn krudtugle må have
til en lille forårsbrise

Nu med applikeret rygmærke...
Jeg har døbt den 'Lazy Owl'

 


 Vesten er frit fortolket ud fra en model fra ONION kids

Så nu er der blot tilbage at glæde sig til i morgen
og håbe på at hendes mor også har et svagt punkt
for den lidt rå udgave

De ujævne kanter
og den let 'naive' trådføring giver
(hvis jeg selv skal sige det)
både vesten og uglen
lidt mere personlighed og kant

1 kommentar:

  1. Nej nej nej(!!!) hvor er den dog fin! MÅ ud og finde sådan et lille menneske, så Tante Ugle kan fortsætte produktionen. Den er SÅ FIN Stina =)

    Og tillykke til lille Eva ;)

    SvarSlet