mandag den 10. oktober 2011

det var lige godt smølfme

ok, må gå til bekendelse... fik set den nye animationsfilm om smølferne i dag. En fin lille film i bunken af animerede familie film, omend den tendere til en anelse censur imod det yngste publikum. Blandt andet må den stakkels kat stå model for mangt og mange ubehageligheder.

Men det er jo overhovedet ikke det der fra holder mig fra min skønhedssøvn midt om søndag nat.

Næhh... var simpelthen nødsaget til at iværksætte en googlesearch.

For midt i filmen, som jeg upåagtet stener til, falder min opmærksom hed væk fra 'handlingen' og fokussere på en ret speciel decorations effekt, som jeg ikke har kunnet få ud af hovedet siden.

Eftersøgningen ledte mig omkring andre med samme mysterium, og endelig, på mirakuløs vis, selveste den dame der stod for set decorationerne på føromtalte smølfefilm, når de går reallife, Regina Graves.

Hun kunne bidrage til mysteriet, med linket til netop den netstore, der forhandler disse fine fætre.

Og sådan en vil jeg gerne have lov til at drømme lidt om... tænk sig om man kunne få fingrene i sådan en... ellers lur mig, om jeg må opspore strikketeknikken, og lære at strikke... hmmm... drømme drømme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar