søndag den 23. oktober 2011

Tømmermænd

Der var så mange ting jeg skulle nå at gøre i den her weekend...
I stedet brugte jeg hele lørdag på at fylde brændstof på mit ægteskab, og det har været det hele værd.

Af og til, skal den funklende forelskelse genoplives, så ikke hverdagen bliver triviel og forudsigelig.

Så måtte blogindlæg om min fine craft it forward pakke vente, og mit eget bidrag forblive på tegnebrættet lidt endnu.

I fredags nåede jeg dog at have besøg af min mor og de mindre søskende, og just nu, er Jeg på vej mod nordvest for at besøge mia, david og eva.

På lørdag går turen mod fredericia... Om det, og alt det andet, skal der blive blogget så rigeligt, snarest.
Glædelig søndag

1 kommentar:

  1. Dejligt i fik 'sat lidt ild på det' ude på Amager! Så må alt andet lægges til side.

    Vi holder 'seriesøndag' på 2tv. =)

    Jeg glæder mig til på lørdag =) Hils omkring!

    SvarSlet