lørdag den 8. oktober 2011

Værksted

Det nye arbejdsværelse begynder så småt at tage form... Væggen kommer til at fungere som kæmpe Mood-board, fyldt med inspiration og minder.
Værelset bliver delt af det fine skrivebord, vi fik med i købet da vi overtog lejligheden, ligesom dæktøjskabet bagerst, der rummer al kreahaløjet.
OS bogstaverne måtte jeg tage med hjem fra Tiger i torsdags. OS er os, mig og the handsome one, det er vores værksted. Min halvdel er udlevelsen af mit samlergen og mit kreative væsen, og den anden halvdel er.... tja... cykel-/computer værksted - og jeg elsker ham for det.




1 kommentar:

  1. Jeg elsker elsker elsker det nye Krea-kontor! Kan slet ikke kende det igen. Det ser bare SÅ hyggeligt ud med den væg der. Ihh hvor jeg glæder mig til at se og røre i virkeligheden! =) Tillykke med det! (Er slet ikke misundelig)

    SvarSlet