torsdag den 2. juni 2011

Addictive

gik for et par uger siden, i gang med at overveje, hvilken håndarbejdssyssel jeg skulle medtage til de varmere himmelstrøg.

Noget materiale begrænset og alligevel variabelt i form og omfang. Så jeg ikke skal slæbe et større udstyrsstykke med på rejse, og alligevel ikke risikere at finde det for ensformigt og trivielt i længden.

Hækling var det oplagte valg, og jeg så det som en oplagt mulighed for at påbegynde de før nævnte granny squares.

Efterhånden har dette projekt fået sig et anseeligt omfang, og knuderne er på nærmeste vis vanedannende, så jeg tænkter konstant i hvad jeg kan finde på at binde sammen i flere mængder garn.

Har således også forsøgt mig med at oversætte andre hækleopskrifter, til min nok noget specielle hækle-vokabular. Men se nu her:
jeg har naturligvis fundet inspiration og opskrift til disse vimpler lige her, har forkortet modellen, simpelthen ved at stoppe efter 7 rækker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar