fredag den 24. juni 2011

fredag+ensom=fredsom

Bare for god ordens skyld, kommer her en god gedin hverdagsopdatering om lige nøjagtig nada.

Det er fredag, jeg ser hit med sangen på dr1 - det er dårligt!
Jeg bladrer i hendes verden - lærer måske at knytte?
Jeg spiser nektarin og drikker kærnemælk.
- og senere er der mulighed for at jeg bygger en surdej!?
så jeg kan forsøge mig med min karrieres første ægte rugbrød,
i starten af næste uge når jeg får mor og søster på besøg....

hav en god weekend hvis det skulle være, det må man selv om!

"Den amerikanske filmskuespiller og tv-stjerne Peter Falk, 
der er kendt fra tv-serien Columbo, er død."

1 kommentar:

  1. To sjæle...

    Jeg har også lige siddet med 'Hendes verden' og set på det der indkøbsnet! (Godt det så ikke var dét der er gaven ;))

    Så også hit med sangen...

    ...og synes det er ualmindelig trist at den gode Columbo er død!

    Tak for opmuntrende sms'er - og langdistamce fodbad. Det var jo næsten som at være der ;)

    Nu; godnat! =)

    SvarSlet