torsdag den 23. juni 2011

Marokko #flora

Er ikke sønderligt berejst, og specielt ikke under eksotiske himmelstrøg.

Derfor bliver jeg barnligt fascineret og fortryllet, når jeg ser undere som store frodige oliventræer, appelsin og mandarin træer, figen træer, daddelpalmer og tamarind.

Haven der dannede rammen omkring vores fantastiske hotel, føromtalte N'fis, rummede myriader af frodige træer, buske og blomster.

Tilgiv mig min betagethed, her i udsnit gengivet med billeder.
Jeg vil lige skynde mig at sige at jeg er utrolig glad for vores kamera, et Canon d500, som jeg kun er i den spæde begyndelse med at lære at kende og bruge ordentligt.
Derudover eksperimentere jeg lidt med et nyt billedredigeringsprogram 'PhotoScape', mest fordi det indeholder flere former for rammetilvalg, indtil videre bliver det som supplement til Picasa, som jeg har brugt hidtil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar