mandag den 23. maj 2011

faglig stolthed

Er just hjemvendt fra en lang lang arbejdsdag, og jeg er træt, men på den gode måde. Har totalt mentalt overskud efter et indholdsrigt og fyldestgørende personalemøde på slagmarken. Skulle selv stå for en del af oplæggene her til aften, og det har selvfølgelig medført en del forberedelse og overvejelser omkring form og indhold, både i forhold til det pædagogiske udviklingsarbejde, men måske især i forhold til min rolle og mit budskab i forhold til hvad vi kan, skal og bør forvente at vi hver især lever op til i praksis. Jeg leverede det jeg havde forberedt, og må tilstå, at det gik over alt forventning. Jeg er lettet og lidt stolt, og kan nu med ro i sinde, tænke på at jeg faktisk går på sommerferie om 8 dage.
Lidt overpoppet stemnings musik her, til at understrege min optur... løst hår og rejehop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar