mandag den 16. maj 2011

ude på skrammer


ikke skræmt, det er bare en skramme.

Det er i dag en uge siden jeg blev pådraget dette eksemplar af asfalts eksem. Der sidder nogle deltagende bekymrede læsere derude, der hellere må inddrages i de yderligere omstændigheder. Ergo, dette indslag.

Man kan ikke påstå at jeg har været pylret omkring det, blot forbeholdt mig retten til lidt opmærksomhed, tingene taget i betragtning.

Det er ved gud en bagatel, selvom børnene på slagmarken har været rigtig søde til at puste på det, og ae mig på armen.





En enkelt lille pige, på 2,5, måtte alligevel undersøge nærmere, pegede mistroisk på min albue, og spurgte 'Er det lort?'

'Hmm... måske ligner det lort, men det er tørret blod', kunne jeg heldigvis svare - selvom jeg syntes det er noget lort lige nu, for det klør monster meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar