onsdag den 18. maj 2011

Jeg gør mig umage

Storm P.

 
Jeg vil virkelig gerne efterleve denne lille flue,
men af og til, og lige nu, virker det umådeligt svært.
Den forlængede weekend kommer som kaldet på mange områder,
og på andre, virker den bare endnu mere forstærkende på sagens kerne og de mange hængepartier.

Jeg ved ikke om det i virkeligheden er hormoner, om det måske er arbejdsrelateret overbebyrdning eller om det er feriens mange overvejelser og den økonomiske sammenhæng(eller manglen på samme) der ligger og underspiller i alle andre forhold i min hverdag.

Faktum er, at jeg er i jævnt dårligt humør... faktisk kan man vist med rette benævne mig en strid strigle i de domæstikale anliggender. 

Måske ville det være på sin plads at investere i denne sag

Var, som nævnt tidligere, til foredrag med netop denne herre i cirkusbygningen forig tirsdag. Nogle livsfilosofier der tåler repetition. 

Meget passende med en fridag på store bededag. Det kalder næsten på fordybelse og revidering.
............................... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar